یک پنجره برای بهتر زیستن

پویش هدیه کتاب به جای سررسید

سررسید - سالنامه- کتاب

یک تبلیغ باورنکردنی، ارزان و تاثیرگذار برای سازمان شما

هدیه کتاب به جای سررسید 

•   آیا دوست دارید در بستر یک فضای فرهنگی که به ارتقای سطح کارمندانتان منجر می شود به تبلیغ و توسعه سازمان خود بپردازید؟

•   آیا دوست دارید سازمان شما در راستای اهداف تبلیغاتی به عنوان سازمانی مروج علم و دانش و حامی محیط زیست شناخته شود؟

•   آیا دوست دارید انگیزه، اشتیاق، روح معناگرایی و وظیفه شناسی را در بین کارکنان خود توسعه دهید؟

از هدیه کتاب به جای سررسید استفاده کنید.  آیا می دانید هدیه کتاب به جای سررسید چه منافع بیشتری هم در راستای اهداف بازاریابی شما، هم در راستای ارتقای فرهنگ کشور و هم در حفظ محیط زیست دارد؟

سررسید، تبلیغاتی هزینه بر، بی فایده و مخرب محیط زیست!

سالانه ده میلیارد تومن از بودجه ی ادارات، سازمانها و شرکتها صرف خرید ابزار تبلیغاتی سررسید می شود. این در حالی است که این سررسید ها عمدتاً در خانه تکانی های اسفند همان سال همچون کاغذ باطله اسیر زباله دانی ها میشود.  در هر خانه ای که وارد شوید همیشه تعداد زیادی سررسیدهای استفاده نشده از سالهای قبل هست که به هر کس بدهید می گوید خودم تعداد زیادی دارم. علاوه بر این هزینه پنهان به مراتب بزرگتری نیز در چاپ سررسید وجود دارد. گفته میشود برای چاپ هر ۲۰۰ سررسید یک درخت قطع میشود. این یعنی

هر سال عید ما در حالی که داریم برای بهار طبیعت جشن می گیریم

همزمان بر پیکر آن زخم هم می زنیم.

سررسیدهای عیدی نوروز = میلیاردها تومن پول در زباله دانها = قطع هزاران درخت!

به پویش هدیه کتاب به جای سررسید بپیوندید

در سالهای اخیر پویشی تحت عنوان “هدیه کتاب به جای سررسید” در کشور ایجاد شده است. این جنبش افراد را دعوت میکند به منظور ارتقای فرهنگ ملی، ترویج روحیه کتابخوانی، حمایت از نویسندگان و ناشران و جهت حفظ محیط زیست به جای اینگونه اقلام تبلیغاتی از هدیه ی کتاب به جای سررسید استفاده کنند. نمونه ای از این تلاشهای فرهنگی در نوشته دکتر محسن رنانی تحت عنوان “توسعه یعنی به جای سررسید کتاب هدیه دهیم” و خاطره غم انگیز استاد نصرالله کسرائیان تحت عنوان “زمانی که از ایرانی بودنم خجالت کشیدم آن هم در کتابفروشی” مشهود است. ما امسال در یک پنجره برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. مهم نیست یک فرد هستید، یک شرکت کوچک یا یک سازمان بزرگ. میتوانید با هدیه ی کتاب به جای سررسید، در این حرکت فرهنگی گامی بردارید.

چگونه از هدیه کتاب برای تبلیغات استفاده کنیم؟

خوشبختانه در سالهای اخیر این طرح از سوی برخی سازمانهای پیشرو در ارتقای فرهنگ کشور مورد استقبال قرار گرفت و تبلیغات معمولاً به یکی از اشکال زیر بود:

•   سفارش چاپ کتاب به تعداد مورد نیاز با طرح جلد اختصاصی آن سازمان که مزین به عکس، آرم و توضیحات سازمان مربوطه است

•   سفارش چاپ کتاب به تعداد مورد نیاز با اضافه کردن چند برگه اضافی که شامل معرفی و بیان افتخارات سازمان مورد نظر است

•   خریداری کتابهای از پیش چاپ شده و استفاده از هولوگرامهای شیک از لوگوی شرکت شما بر روی جلد. این هولوگرامها به سفارش ما و سلیقه شما چاپ شده و روی کتاب درج می شود. مزیت هولوگرام این است که زیبایی و جذابیتی دارد که لوگوی شما را از کل طرح جلد جدا می کند و بیشتر به چشم می آید.

مزایای این نوع تبلیغات برای سازمان یا کسب و کار شما 

زمانی که سررسیدها گوشه ای دفن شده اند،

کتابها در ایام نوروز به عنوان عیدی پخش شده و مطالعه میشوند

•   شرکت یا سازمان خود را با ابزاری تبلیغ میکنید که وجهه ی علمی فرهنگی دارد و ارزش و اعتبار آن به مراتب بیشتر از سررسید و دیگر هدایای تبلیغاتی است.

•   نشان میدهید سازمانی فرهیخته و به روز هستید که به حفظ محیط زیست اهمیت میدهید.

•   از ابزاری استفاده میکنید که ماندگار است. مشابه سررسیدهای زیاد و تکراری که گوشه های خانه ها افتاده و ارزش خود را از دست داده است نیست. هیچ گاه تکراری و از مد افتاده نمیشود. هیچ گاه تمام نمیشود و اسیر زباله دان نمیشود. دست به دست می گردد و افراد با افتخار به هم هدیه میدهند.

•   قیمت کمتری برای جنسی ارزشمندتر و پربارتر می پردازید. شما برای سفارش سررسیدهای شکیلی که در شان شرکت شما باشد دست کم باید مبلغ ۹۰۰۰ تومان بپردازید. در حالی که برای سفارش این کتاب حداکثر مبلغ ۸ هزار تومان پرداخت میکنید.

•   بهترین فرصتی که کارمندان شما برای مطالعه دارند ایام تعطیلات عید نوروز است. کتابی که به آنها هدیه داده اید را در مسافرت ها با خود می برند، به عنوان عیدی به فامیل هدیه می کنند و ناخودآگاه به معرفی برند شما کمک میکنند. در حالی که سررسید ها گوشه خانه دفن شده است.

•   مهم تر از همه اینکه به توسعه فرهنگ سازمان و کشور خود  کمک میکنید.

به جنبش کتاب به جای سررسید بپیوندید

و تا دیر نشده از اولین شرکتهایی باشید که این طرح را پیاده میکنند.

اجازه بدهید افتخار اشاعه ی این فرهنگ متعلق به شما باشد.

یک نمونه از طرح جلد سفارشی کتاب ما توسط یکی از  سازمانها

در اینجا نمونه ای از چاپ کتاب ما به سفارش واحد مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان موجود است. این کتاب در نوروز سال گذشته ابتدا به تیراژ ۴۰۰۰ جلد توسط این سازمان خریداری شد و سپس در همان سال به دلیل استقبال بالایی که صورت گرفت به تعداد ۵۰۰ جلد دیگر نیز توسط این سازمان خریداری شد.

یک نمونه از طرح جلد با استفاده از هولوگرام 

یک نمونه کتاب با استفاده از هولوگرام که لوگوی شرکت پرتودانش آسمان، تولید کننده تجهیزات الکتروفیزیولوژی است. هولوگرام را می توانکتاب - سررسید- عید - 97 در رنگهای جذاب و قابل توجهی مثل نقره ای و طلایی و در اشکال مختلفی مثل مربع، مستطیل و دایره به سلیقه ی شما سفارش داد. که لوگو و نام سازمان شما روی آن به رنگ دلخواهتان درج می شود و روی کتاب می چسبد و اصلا قابل قیاس با برچسب نیست. می توان هولوگرامهای سه بعدی هم روی کتاب حک کرد که جلوه و زیبایی خودش را دارد. می توانید عکس انواع هولوگرام را اینجا مشاهده نمایید:

کتاب پیشنهادی ما چیست و چرا برای سازمان شما و نیز مردم سرزمین ما مفید است؟ 

یکی از دوستان در نقدی به پویش هدیه کتاب به جای سررسید از آن با عنوان “استفراغ فرهنگی” یاد کرده بود. ایشان گفته بود اگر ما کتابهایی نامناسب به جای سررسید هدیه دهیم سرنوشت آن کتابها نیز با سررسید تفاوت چندانی نخواهد داشت. و ما به هدف خود در زمینه ی اشاعه فرهنگ کتابخوانی دست نیافته و بیشتر دلزدگی ایجاد خواهیم کرد. از این رو انتخاب نوع و موضوع کتاب نیز بسیار مهم است. پیشنهادی که ما برای شما داریم کتاب “سرمایه معنوی، ثروتی که می توان با آن زیست” نوشته ی دانا زوهر و یان مارشال است. در ادامه خواهیم گفت چرا این کتاب برای هر ایرانی، در هر جایگاهی یک ضرورت است و این کتاب چه کمکی به فرهنگ یک سازمان میکند.

بخشی از مقدمه اقتصاددان  دکتر محسن رنانی بر کتاب

به نظر می رسد اکنون عالمان اجتماعی و اقتصادی در حال چرخش نورافکن های خود به درون وجود انسان هستند. شاید اگر ما بتوانیم نگاه انسان را به سرمایه های درون خودش معطوف کنیم، زودتر و کم هزینه تر بتوانیم او را به اقلیم گمشده ای که قرن‌هاست از طریق علم، ثروت، فناوری، ایدئولوژی، انقلاب و جنگ در جست و جوی آن است، رهنمون شویم. نظریه سرمایه معنوی دریچه ای به این دنیای تازه می گشاید.

(دکتر محسن رنانی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان)

متن کامل مقدمه ایشان را میتوانید مستقیم از سایت خود ایشان در اینجا  دانلود کنید.

توصیه دکتر علی اعتصام پور به مطالعه این کتاب

با عنایت به مرجع بودن بعضی از گروه های جامعه همانند اساتید، معلمان، مدیران و خصوصا پزشکان و نشق مغفول مانده این گروه عظیم در توسعه کشور و ضرورت نگاه معناگرایانه در این راستا، آشنایی با هوش معنوی و سرمایه معنوی و نحوه ارتقا آن در این گونه اقشار اهمیت به سزایی دارد

( دکتر علی اعتصام پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان )

 

کتاب سرمایه معنوی راهی به سوی پیشرفت سازمانها 

سرمایه معنوی، ثروتی که میتوان با آن زیست

آیا میدانید تفاوت کلیدی سازمانهایی که رفته رفته از درون می پاشند یا از تو خالی میشوند با سازمانهایی که پویا، رو به رشد و جاودان هستند چیست؟ دانا زوهر فیلسوف، دانشمند و مشاور کسب و کار در کتاب خود با عنوان “سرمایه معنوی، ثروتی که میتوان با آن زیست” بیان میکند که سازمانهایی به معنای واقعی رشد، پویایی و جاودانگی دارند که افراد و فرهنگ آنها مبتنی بر هوش معنوی و سرمایه معنوی باشد. ایشان با بررسی سازمانهای بزرگ و موفق و نیز بزرگان عرصه ی علم، تجارت و سیاست همچون اینشتین، استیوجابز و گاندی به این نتیحه رسید که افراد و سازمانهایی توانستند بیشترین تاثیر را بر هم عصران خود بگذارند و جاودان بمانند که از فرهنگی مبتنی بر هوش معنوی برخوردار بودند. ایشان نقطه ی شروع  ارتقای هر سازمان، فرهنگ و جامعه ای را ارتقای انگیزه ها میداند و چارچوبی برای توسعه ی آن معرفی کرده است.

بزرگترین افراد موفق در عرصه ی علم، تجارت و سیاست

از جمله اینشتین، استیو جابز و گاندی از هوش معنوی بالا برخوردار بودند 

سازمانهایی به رشد و جاودانگی رسیدند که

فرهنگی مبتنی بر هوش معنوی داشتند و در جامعه تولید سرمایه معنوی کردند

اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب را در اینجا  ببینید.

پیشنهاد ویژه ی ما به شما چیست؟ 

پیشنهاد ما به شما خرید و توزیع کتاب دانا زوهر با عنوان “سرمایه معنوی ،ثروتی که می توان با آن زیست” است که مزین به لوگو، عکس و توضیحات سازمان شماست. می توانید آن را به کارمندان، مشتریان، همکاران و سازمانهایی که دوست دارید هدیه کنید. دو گزینه برای شما داریم:

•   سفارش چاپ کتاب با طرح جلد شما

•   خرید کتاب با طرح جلد ما که روی آن هولوگرامی از لوگوی شما نصب می شود.

سال گذشته مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان تعداد ۴۰۰۰ جلد از این کتاب را سفارش داد که پس از دو ماه به دلیل استقبال بالایی که شد ۵۰۰ جلد دیگر نیز به آن اضافه کرد. شما میتوانید حداقل ۵۰ جلد کتاب سفارش دهید که طرح جلد آن خاص شرکت شما باشد. این فرصت طلایی را از دست ندهید و با صرف مبلغ اندکی این کتاب را سفارش دهید و به جنبش “کتاب به جای سررسید” بپیوندید.

مبلغ سرمایه گذاری شما برای شیوه نوین تبلیغات 

۵۰۰ جلد ۹۰۰۰ تومان

۱۰۰۰ جلد ۸۸۰۰ تومان 

۲۰۰۰ جلد به بالا ۸۵۰۰ تومان

شیوه سفارش کتاب 

برای سفارش کتاب برای هدایای تبلیغاتی  با شماره ۰۹۳۸۵۵۵۲۱۹۰ تماس حاصل نمایید یا مستقیم از سایت خرید کنید. تعداد کتابها را روی عدد مورد نظر قرار دهید و تخفیف به طور اتوماتیک اعمال خواهد شد. مثلا روی عدد ۱۰۰۰- ۲۰۰۰ و غیره.. 

به عنوان یک ایرانی، نه لزوما  مدیر یک شرکت یا صاحب کسب و کار، چگونه میتوانم در این پویش شرکت کنم؟

اگر  تمایل دارید نماینده فروش ما در شهر خود باشید با شماره ۰۹۳۸۵۵۲۱۹۰ تماس بگیرید

این مقاله را از طریق دکمه های زیر با دوستانتان و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

و صدای ما را به گوش مردم ایران برسانید. شما هم عضوی از این پویش هستید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*